Pages

Tuesday, June 1, 2010

YAHUDI LAKNATULLAH


HIDUP = hidup tanpa orang tersayang
DIBEBASKAN = negara mereka dikelilingi tembok
AMAN = negara mereka x aman
MARUAH = kudaulatan negara mereka tercabul
RUMAH = mereka tidak berumah

ape la nasib budak nie?sempat x die besar?YA ALLAH selamatkan bumi palestin

 
ini adalah peta negara palestin dari tahun 1946 sampai 1999 berapa luas penaklukan israel terhadap bumi ambia ini?



kaum wanita palestin tak gentar ngan askar israel.....

YA ALLAH selamatkan saudara seagama ku dan tempatkan lah pejuang2 yg syahid ditempat yg mulia disisi MU YA ALLAH amin.

25 comments:

Nur Su'aidah said...

dah tak sanggup nak tgk mereka kena mcm tuh. israel melampau!!

Hidayah Ismawi said...

May Allah give them courage and strength.. lets us all pray for their fate and never give up ..

khairul_bariyyah said...

sedihnya tgk nasib palestin skarang.. kita kat sini hanya mampu beroda dan boikot brg2 israel..

agaknya bunuh2 anak2 kecik ni dah common sgt kat sana.. tengok la budak kecik 2, x nangis pun.. moga semuanya dirahmati Allah...

-budakcomot-

Liyka said...

subhanallah , memang sedih tengok anak2 kecik diperlakukan cmtu. kita hanya mmpu berdoa.. israel memang kejam. lagi2 pasal kes terbaru ni..

~AkukahMilikmu~ said...

rasanya budak2 kat sna dah muak tgk senapang sume..jadi berani diorang ni..tpi kat luar israel tk mcm tu pun..ckp pakai mulut pun tk guna..boikot pun tkguna klu negara islam sendiri tkmau tolong..

maCy said...

budak tu cool je..org yahudi ni yg lg takut kt depa..

lets stop callin them israel, pgl yahudi.. israel tu negare, yahudi 2 bgsenya~

bobo said...

nur sian kan org palestin :(
hidayah lets pray for them
bariyyah boikot yahudi
liyka mmg yahudi kejam
aku betui gak 2 kan?
macy mmg yahudi mabuk jer kiter pggil kan :P

Hasrol Nizam said...

sedih..tak mampu nk tolong..hanya doa je yg boleh

M a W a D D a H said...

yahudi memang kejam dari dulu lagi...huhu

erlina's DESIRE :) said...

dowg sgt kejam. wat cmtuh kt org islam. tapi dowg akn dpt blsan jgk .wht goes aound comes around;come hell or high water

n.a.n.a said...

kasian dkt kanak-kanak kat sana. kecil2 lg x dpt rasa hidup yg aman. Mesti asyik rasa takut je isk!

Jom Memasak Menggunakan Handphone. Senang dan mudah :D

Azaziah Hani said...

tak tau la nak kta ape lagi..
kezaliman isreal yg sememangnyer melampau..

pesonaSH said...

yahudi laknatullah selamanya!

Kaito said...

hmm...yahudi memang dah lama musuhkan islam sejap kelahiran nabi lagi....tapi yang kelakar nya, baru sekarang umatNya baru tau kejahatan yahudi...

Rabiatul Adawiyah said...

Israel laknatullah.. Kita semua berdoalah untuk semua saudara islam yg berjuang disana.. Amin..

AiN Z said...

nauzubillah..

israHELL LAKNATULLAH..

zaza said...

eh eh, bodoh giler r israel ni... shittt!!!
budak kecik mcm gtu pun nk acu senapang bagai...
bleh buat ape je budak tu,
nmpk sngt la penakut...

xper, allah bersama mereka...
kita pula mendoakan mereka...

izyan said...

ya Allah..sgt kasihan tengok mereka mcm tu..israel memang terok la..tak de ke negara2 besa nak bela palestine..negara kita kecik..kita hanya mampu doakan yang terbaik untuk mereka
=]

mrs.eleanor said...

sgt kesian tgk saudara2 kta kt palestin.moga Allah sentiasa melindungi mereka. doa je yg mampu :)

ked :) said...

aduh,,celaka tol yahudi..
laknatullah :)

cuba ni virus datang menyerang

rara HAHA said...

yahudi laknatullah!

Serj. Omend said...

nice post bro,..

terharu melihatnya,...

imankikuk said...

laknatullah... Allahu Akbar..

kun izzul said...

israel kejammmm....

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Post a Comment